free web site hit counter werkende moeder: Hoesten

werkende moeder

Getob, gesnotter, gedoe, gesleep, gezeur, geregel en geluk natuurlijk, veel geluk!

woensdag, februari 28, 2007

Hoesten

Ik hoest al anderhalve week.
Dat is behalve voor mezelf behoorlijk vervelend voor twee mannen in mijn omgeving.
De collega die drie dagen in de week tegenover me zit en de man die zeven nachten per week naast me ligt.

Gisteren hoorde ik van een Nijmeegse dat zij met haar secretaresse een wedstrijdje doet wie het langste hoest. Ze staan nu beiden op drie weken.
Iemand uit Waalwijk ging daar meteen al overheen, zij is al vijf weken aan het hoesten.

Grappig: Nederland hoest.

Niet zo grappig: Ik hoest pás anderhalve week.

2 Comments:

  • At 14:47, Anonymous Anoniem said…

    Hee, ik voel me vereerd!
    E.
    (yep, 1 mysterie opgelost!, nu nog die andere E.!)

     
  • At 23:06, Blogger sjaan said…

    grappenmaker

     

Een reactie posten

<< Home