free web site hit counter werkende moeder: Zeurpiet

werkende moeder

Getob, gesnotter, gedoe, gesleep, gezeur, geregel en geluk natuurlijk, veel geluk!

maandag, februari 26, 2007

Zeurpiet

Er zijn bazen geweest op wie ik dol was maar op de huidige heb ik het niet zo.
Ze zitten ver weg, ik ken ze nauwelijks, ze kennen ons niet en willen ons ook liever niet kennen denken wij, ze nemen maatregelen die we niet leuk vinden, ze zitten niet te wachten op onze mening, het zijn van die mannetjes die vooral graag samenwerken met andere mannetjes en nou ja, veel heb je er niet aan maar last heb je er wel vaak van.

Zoiets.

De afgelopen weken was er een arbeidsintensief project, dat vanochtend af moest, wat maar net lukte, of net niet.

Een paar uur later was er een mailtje van de baas.
Zo snel, zo'n goed resultaat.
Mijn oprechte dank en complimenten.


Daar ben je natuurlijk niet blij mee. Het is eerder een beetje suf. Alsof een man zegt dat hij je wel leuk vindt, terwijl je weet dat hij op enorme bitches valt. Of dat een superslecht geklede vrouw zegt dat je zo'n mooi shirt aan hebt.

Ja zeg, zeurpiet.

Het is toch gewoon hartstikke aardig? En leuk dat iemand een compliment geeft?

Ik ga 'm terugmailen.

1 Comments:

  • At 10:10, Anonymous Anoniem said…

    Ben er maar blij mee! Zo complimenteus zijn ze niet overal...

     

Een reactie posten

<< Home